L’assemblea oberta tindrà lloc el divendres 13 de març, a les 19h, a la Casa de la Cultura.

realmonicaoltra

Compromís pel Real ha organitzat una assemblea oberta el divendres 13 de març, a les 19h, a la Casa de la Cultura de la població. En ella, des de Compromís conviden a “sumar tota la gent que vulga treballar pel municipi, per construir una alternativa i canviar el govern local. Cal redissenyar les prioritats i el municipi; i fer-ho de manera participativa amb la gent”.

Arriba l’hora de decidir amb el veïnat com vol que els representem a l’Ajuntament del Real en la pròxima legislatura. Per això, convocarem l’Assemblea Oberta, per a decidir-ho conjuntament amb les veïnes i veïns que ens vulguen acompanyar. Us esperem.

Sabem que hi ha molta gent que comparteix la nostra manera de veure el municipi i molta altra gent que està cansada del bipartidisme que ens ha portat a la situació que estem vivint hui en dia, on moltes famílies no són capaces d’arribar a final de mes. Per això convoquem a tot el poble a una Assemblea Oberta on podreu aportar les vostres idees, fer-nos vore les seues inquietuds.

Creiem que és l’hora del canvi, creiem que és l’hora de Compromís, tant a la Presidència de la Generalitat com al Real.

assembleaReal13marc